Retro značky a jejich vliv na spotřební chování mladistvých – Veronika Mihalíčková
Veronika Mihalíčková
Bakalářská práce
Retro značky a jejich vliv na spotřební chování mladistvých
Retro brands and their influence on the consumer behavior of juveniles
Anotace:
Tato práce se věnuje retro stylu, konkrétně pak českým retro značkám. Je zde zkoumán jejich vliv na spotřební chování mladistvých. V teoretické části je definována značka jako taková, hlavně pak ale klíčový pojem retro marketing. Dále se práce věnuje obnoveným českým značkám a jsou vybrány čtyři konkrétní případy těchto značek. Ty jsou pak detailně rozebrány z jejich historické stránky i z pohledu …víceAbstract:
This thesis is dedicated to the retro style, namely the Czech retro brands and what is their influence on the consumer behavior of juveniles. The theoretical part defines brand and especially the key term retro marketing. Next part focuses on the renewed Czech brands and it selects four specific examples of these brands. These brands are then analyzed in terms of their history and from the viewpoint …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 11. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45972
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedoucí: David Říha
- Oponent: Hana Dumbrovská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45972
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Role and Impact of Consumer Behavior
Yuandi Cheng -
Music in the Time of COVID-19 - Consumer Behavior of the User of Streaming Services
Otakar Kšír -
Consumer behavior of luxury watch buyers in the pre-purchase phase of the customer journey in Germany
Martina Möstl -
The impact of social media on consumer behavior: A study of young adults
Salih Demirkiran -
The Impact of Country of Origin on Consumer Purchase Intentions
Sabina Rzayeva -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
Impact of greenwashing (marketing) on consumer behavior
Stephanie Aduku -
Marketing and Consumer Behavior; The Impact of Branding
Ali Karimli