Analýza a návrh vylepšení marketingové komunikace společnosti The Miners – Ekaterina Khlynovskikh
Ekaterina Khlynovskikh
Bakalářská práce
Analýza a návrh vylepšení marketingové komunikace společnosti The Miners
Analysis and suggestion for improvement of marketing communication of The Miners
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je analýza a návrh vylepšení marketingové komunikace vybrané společnosti. Hlavním cílem práce je na základě vlastního výzkumu vyhodnotit účinnost marketingové komunikace společnosti The Miners a předložit návrhy na její zlepšení. V teoretické části jsou s pomocí literární rešerše zpracovány informace o marketingové komunikaci a jsou uvedena specifika marketingu v gastronomii …víceAbstract:
The topic of this bachelor's thesis is the analysis and proposal for improving the marketing communication of a selected company. The main goal of the thesis is to evaluate the effectiveness of The Miners' marketing communication based on its own research and to present proposals for its improvement. In the theoretical part, information about marketing communication is processed with the help of a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88306
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2023
- Vedoucí: Filip Truhlář
- Oponent: Zdeněk Vondra
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88306
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Evoluce marketingu v gastronomii
Kateřina Šípková -
Sociální sítě a role "word-of-mouth" marketingu v gastronomii
Iveta Slavíková -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Největší byrokratické překážky ovlivňující podnikání v hotelnictví a gastronomii v Česku a na Slovensku
Veronika Štěpánková -
Zachování českých zvyků v gastronomii v regionu Horácko a Podhorácko
Kamila Madziová -
Možnosti snižování odpadu v gastronomii a potravinářství v kontextu cirkulární ekonomiky
Katarína Vezérová -
Marketing v gastronomii se zaměřením na podporu prodeje
Pavla Lebedeva Pochvalovská