Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení\nl{} konkurenceschopnosti podniku – Markéta KRÁLÍKOVÁ
Markéta KRÁLÍKOVÁ
Bakalářská práce
Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení\nl{} konkurenceschopnosti podniku
Customer relationship management and its importance for strengthening for the competitiveness of the company
Anotace:
Tématem bakalářské práce je "Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku". Předložená bakalářská práce se zaměřuje na spokojenost vnějších a vnitřních zákazníků a možnosti posílení konkurenceschopnosti českého výrobce a dodavatele pečiva a cukrovinek společnosti Tritia, spol. s r. o. Bakalářská práce obsahuje dvě části. První část je teoretická a zahrnuje celkem …víceAbstract:
The theme of the Bachelor thesis is "Customer relationship management and its importance for strengthening for the competitiveness of the company". This Bachelor thesis is aimed to the internal and external customers´ satisfaction as well as the possibility to increase the competitiveness of Czech manufacturer and supplier of the bakery and confectionery goods, Tritia, spol. s r. o. company. This Bachelor …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRÁLÍKOVÁ, Markéta. \textit{Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení$\backslash$nl$\{\}$ konkurenceschopnosti podniku}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta ekonomická. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/n33044/.
Jak správně citovat práci
KRÁLÍKOVÁ, Markéta. Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení\nl{} konkurenceschopnosti podniku. Cheb, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Tiktok business and CRM system
Kaiqiang Yang -
Trendy CRM a možnosti jejich využití v praxi podniku
Sofya Tedeeva -
Přínos implementace systému CRM pro zákazníky ve firmě XYZ
Michaela Jedličková -
CRM - nástroj budování loajality zákazníků a konkurenceschopnosti fotbalového klubu
Jakub Andrýsek -
CRM - nástroj budování loajality zákazníků a konkurenceschopnosti podniku
Kateryna Romaniuk -
Hodnota pro zákazníka v návaznosti na CRM a jeho význam
Radim Keřt -
Návrh a implementace CRM systému pro optimalizaci firemních procesů obchodní firmy
Petr Kučera -
Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnost podniku
Jakub DRAHOKOUPIL