Markéta KRÁLÍKOVÁ

Bakalářská práce

Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení\nl{} konkurenceschopnosti podniku

Customer relationship management and its importance for strengthening for the competitiveness of the company
Anotace:
Tématem bakalářské práce je "Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku". Předložená bakalářská práce se zaměřuje na spokojenost vnějších a vnitřních zákazníků a možnosti posílení konkurenceschopnosti českého výrobce a dodavatele pečiva a cukrovinek společnosti Tritia, spol. s r. o. Bakalářská práce obsahuje dvě části. První část je teoretická a zahrnuje celkem …více
Abstract:
The theme of the Bachelor thesis is "Customer relationship management and its importance for strengthening for the competitiveness of the company". This Bachelor thesis is aimed to the internal and external customers´ satisfaction as well as the possibility to increase the competitiveness of Czech manufacturer and supplier of the bakery and confectionery goods, Tritia, spol. s r. o. company. This Bachelor …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRÁLÍKOVÁ, Markéta. Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení\nl{} konkurenceschopnosti podniku. Cheb, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/