Marek Slavík
Master's thesis
Marketingový plán pro nový produkt Granny
Abstract:
Předmětem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro produkt maxitelefon Granny od společnosti Jablotron. V práci je popsána struktura a východiska pro tvorbu marketingového plánu, ze kterých se vychází při formulaci návrhu uvedení produktu na trh. Východiskem formulace samotného plánu jsou analýzy makro a mikroprostředí podniku, ze kterých se vychází při definování cílů a strategií. Také …moreAbstract:
The aim of this thesis is to create a marketing plan for a product maxitelephone Granny produced by Jablotron. The thesis describes the structure and the basis for creating a marketing plan. It is used for formulating of the product launch proposal. The starting point for the creation of the marketing plan is consisted of external and internal environment situation analysis of the company, which are …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 1. 2016
Identifier:
http://theses.cz/id/n3i8zh/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 2. 2016
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SLAVÍK, Marek. \textit{Marketingový plán pro nový produkt Granny}. Online. Master's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2016. Available from: https://theses.cz/id/n3i8zh/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Master programme / field:
Řízení rozvojových projektů / Řízení regionálních projektů
Theses on a related topic
-
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový plán vybraného sportovního klubu/ Marketingový plán sportovního klubu SK Kometa Prah
Viktor Mravčík -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Strategický marketing včetně projektové studie
Lukáš Chytil -
Marketingový mix vybraného podniku
Miguel Sanchez Delgado -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Marketing finančních služeb
Jana Domináková