Porovnávání nejčastějších chyb anglické výslovnosti českými a polskými žáky 2. stupně – Dorota BOSNYÁKOVÁ
Dorota BOSNYÁKOVÁ
Bakalářská práce
Porovnávání nejčastějších chyb anglické výslovnosti českými a polskými žáky 2. stupně
Comparing common mistakes in English pronunciation made by Czech and Polish teenagers.
Abstract:
Purpose of this bachelor thesis is to compare the pronunciation of pupils from Czech and Polish schools in the Czech Republic. The theoretical part of the thesis defines key concepts from the linguistic and pedagogical environment and explains the most common errors in pronunciation. The practical part deals with the evaluation of recording samples. The main goal is to find out if the pupils of Czech …víceAbstract:
Cílem této bakalářské práce je porovnat výslovnost žáků z českých a polských škol v České republice. V teoretické části práce jsou definovány klíčové pojmy z jazykovědného a pedagogického prostředí a vysvětleny nejčastější chyby ve výslovnosti. Praktická část se zabývá vyhodnocením nahraných vzorků. Hlavním cílem je zjistit, jestli žáci českých a polských škol dělají stejné chyby ve výslovnosti.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Kořínková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BOSNYÁKOVÁ, Dorota. \textit{Porovnávání nejčastějších chyb anglické výslovnosti českými a polskými žáky 2. stupně}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/n3qe6m/.
Jak správně citovat práci
BOSNYÁKOVÁ, Dorota. Porovnávání nejčastějších chyb anglické výslovnosti českými a polskými žáky 2. stupně. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / Informační technologie se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Analýza sebehodnocení a školní úspěšnost žáků českého a vietnamského původu
Johana Hadašová -
Průvodce dostupnosti elektronických knih prostřednictvím knihoven pro uživatelskou skupinu učitelů a žáků předmětu český jazyk a literatura
Veronika Maniecká -
Představy žáků ZŠ a studentů SŠ a VŠ o správném a nesprávném zkoušení a hodnocení (známkování)
Petr Kluska -
Systém a rozdíly ve vzdělávání žáků na středních školách v České republice a USA
Anna Trhlíková -
Nástroje podpory cestování dětí a mládeže a požadavky tohoto segmentu na ubytovací a stravovací zařízení
Jana Maršálková -
Působení systematické výuky anglické výslovnosti: vliv nerodilého a rodilého mluvčího na výslovnost jejich studentů na gymnáziu
Zuzana Haikerová -
Výuka výslovnosti anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Kateřina Jezdinská -
Smysl výuky anglické výslovnosti za pomoci fonetické abecedy v hodinách anglického jazyka na základní škole.
Tomáš HOLUBIČKA
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
25. 6. 2022