Barbora Chandrycká

Bakalářská práce

Porovnání marketingových možností solitérního hotelu v srovnání s řetězcovým hotelem

Comparing marketing opportunities solitary hotel compared to the hotel chain
Anotace:
Cílem této práce je srovnat marketingové možnosti konkrétního solitérního a řetězcového hotelů. Práce shrnuje nejdůležitější poznatky ohledně marketingu a jeho uplatnění v hotelnictví. V praktické části práce je provedena SWOT analýza dvou pražských hotelů: řetězcového hotelu Ibis Old Town a solitérního hotelu Clement. Výsledky těchto analýz jsou srovnány za účelem zjistit, který z hotelů svých marketingových …více
Abstract:
The aim of this thesis is to compare marketing opportunities of a solitary hotel and a chain hotel. The thesis summarizes the most important knowledge about marketing and its application in the hotel industry. In the practical part, a SWOT analysis of two Prague hotels is performed: chain hotel Ibis Old Town and solitary hotel Clement. The results of these analyses are compared in order to discover …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2013
  • Vedoucí: Ing. Jan Mastný
  • Oponent: Ing. Eva Klánová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví