Porovnání marketingových možností solitérního hotelu v srovnání s řetězcovým hotelem – Barbora Chandrycká
Barbora Chandrycká
Bakalářská práce
Porovnání marketingových možností solitérního hotelu v srovnání s řetězcovým hotelem
Comparing marketing opportunities solitary hotel compared to the hotel chain
Anotace:
Cílem této práce je srovnat marketingové možnosti konkrétního solitérního a řetězcového hotelů. Práce shrnuje nejdůležitější poznatky ohledně marketingu a jeho uplatnění v hotelnictví. V praktické části práce je provedena SWOT analýza dvou pražských hotelů: řetězcového hotelu Ibis Old Town a solitérního hotelu Clement. Výsledky těchto analýz jsou srovnány za účelem zjistit, který z hotelů svých marketingových …víceAbstract:
The aim of this thesis is to compare marketing opportunities of a solitary hotel and a chain hotel. The thesis summarizes the most important knowledge about marketing and its application in the hotel industry. In the practical part, a SWOT analysis of two Prague hotels is performed: chain hotel Ibis Old Town and solitary hotel Clement. The results of these analyses are compared in order to discover …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/8486/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2013
- Vedoucí: Ing. Jan Mastný
- Oponent: Ing. Eva Klánová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHANDRYCKÁ, Barbora. \textit{Porovnání marketingových možností solitérního hotelu v~srovnání s~řetězcovým hotelem}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/n3qifg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Value chain of Frankincense resin in Socotra Island -Yemen
Ghalya Abdulrahman Ahmed Abdo -
Impact of Industry 4.0 on Supply Chain Management
Maksym Pysmennyi -
"Impact of Covid on supply chain of Volkswagen AG and its implication on creating the strategy for after Covid future"
Lukas Hünefeld -
Finanční analýza maloobchodního řetězce
Jan Pazourek -
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová -
Business plan of Trilobit Hotel
Alena Latash -
Marketingový plán pro hotel Palace na rok 2016
Magdaléna Lukšíková -
Marketing hotelových řetězců - Hotel Golden Key
Anna Smrčková