Barbora Chandrycká

Bachelor's thesis

Porovnání marketingových možností solitérního hotelu v srovnání s řetězcovým hotelem

Comparing marketing opportunities solitary hotel compared to the hotel chain
Abstract:
Cílem této práce je srovnat marketingové možnosti konkrétního solitérního a řetězcového hotelů. Práce shrnuje nejdůležitější poznatky ohledně marketingu a jeho uplatnění v hotelnictví. V praktické části práce je provedena SWOT analýza dvou pražských hotelů: řetězcového hotelu Ibis Old Town a solitérního hotelu Clement. Výsledky těchto analýz jsou srovnány za účelem zjistit, který z hotelů svých marketingových …more
Abstract:
The aim of this thesis is to compare marketing opportunities of a solitary hotel and a chain hotel. The thesis summarizes the most important knowledge about marketing and its application in the hotel industry. In the practical part, a SWOT analysis of two Prague hotels is performed: chain hotel Ibis Old Town and solitary hotel Clement. The results of these analyses are compared in order to discover …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 8. 2013
  • Supervisor: Ing. Jan Mastný
  • Reader: Ing. Eva Klánová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze