Michaela MRÁZKOVÁ

Bakalářská práce

Einsatz der sozialen Medien im Marketing des Vereins Pop Balet z.s.

Use of Social Media in the Marketing of the Association Pop Balet z.s.
Abstract:
This bachelor thesis focuses on "The Use of Social Media in the Marketing of Pop Balet, z.s." with an emphasis on the project Dance Without Limits. The aim of the thesis was to describe and evaluate the strategies used in social media by Pop Balet, z.s. with emphasis on the project Dance without Limits. Another goal was to identify the linguistic means used by the association and to present suggestions …více
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na "Využití sociálních médií v marketingu spolku Pop Balet, z.s." s důrazem na projekt Tanec bez hranic. Cílem práce bylo popsat a zhodnotit strategie používané v sociálních médiích spolkem Pop Balet, z.s. s důrazem na projekt Tanec bez hranic. Dalším cílem byla identifikace jazykových prostředků, které spolek využívá, a předložení návrhů o možnostech optimalizace …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Zdeněk Vávra, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MRÁZKOVÁ, Michaela. Einsatz der sozialen Medien im Marketing des Vereins Pop Balet z.s.. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/