Obchodní a kulturní specifika Mexika – Michaela Paulová
Michaela Paulová
Bakalářská práce
Obchodní a kulturní specifika Mexika
The business and cultural specifics of Mexico
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá kulturními a obchodními specifiky Mexika. Hlavním cílem práce je vyzdvihnout možné dopady kulturních specifik na obchodní jednání v Mexiku. První kapitola se zabývá obecnými informacemi o Mexiku a všeobecnou charakteristikou země, konkrétně geografií, demografií, historickým vývojem, vnitřní a zahraniční politikou. Analyzuji zde základní makroekonomické ukazatele a jednotlivé …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the cultural and business specifics of Mexico. The main objective of the work is to highlight the possible impacts of cultural specifics on business negotiations in Mexico. The first chapter deals with general information about Mexico and the general characteristics of the country, specifically with geography, demographics, historical development, internal and foreign …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72453
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2018
- Vedoucí: Františka Müllerová
- Oponent: Lourdes Gabriela Daza Aramayo
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72453
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Non-verbal Communication across Cultures: Gestures and Facial Expressions at Business Meetings and Negotiations in China and Italy
Anna Kleinová -
BUSINESS NEGOTIATIONS IN DIFFERENT COUNTRIES - CASE STUDY CHINA, WITH RUSSIA AND MOLDOVA
Ludmila Cirlig -
Vietnamese-Czech and Czech-Vietnamese Cultural Standards in Business Negotiations
Veronika Nguyenová -
Non-verbal Communication in Malaysia: Gestures and Facial Expressions at Business Meetings and Negotiations
Martina Hejzlarová -
Linguistic Means in Business Negotiation
Hana ŘIČÁNKOVÁ -
Obchodní vyjednávání na mezinárodní úrovni
David Culík -
Vliv interkulturních faktorů na obchodní jednání Němců a Italů
Barbora Szulcová -
Sharing Economy: Behaviour of Generation Y
Kanchana Madhumali Kodikara