Návrh strategie pro zvýšení participace při třídění odpadu a její komunikace – Tomáš Klučina
Tomáš Klučina
Master's thesis
Návrh strategie pro zvýšení participace při třídění odpadu a její komunikace
Proposal of strategy to improve waste separation and its communication
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá tříděním odpadu v České republice. Hlavním cílem této práce je navrhnout strategii a způsob její komunikace, která by měla za výsledek zvýšení participace na třídění odpadu v České republice. K dosažení vytyčeného cíle využívá práce především metod analýzy a komparace, které jsou následně v praktické části doplněny o primární výzkum v podobě dotazníkového šetření a jeho vyhodnocení …viacAbstract:
The Master's Thesis focuses on waste separation in the Czech Republic. The aim of this thesis is to propose a strategy and its communication, which would result in increasing participation in waste separation in the Czech Republic. To achieve the stated goal the thesis utilizes primarily two methods, analysis and comparison, which are later supported by primary research in the form of survey and its …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71210
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2017
- Vedúci: Milan Postler
- Oponent: Petra Kartalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71210
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Social media marketing - vliv sociálních sítí a jejich využití jako nástroj marketingu
Martin Koníček -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
Social Media Marketing komerčních organizací
Melinda Fabiánová -
Social Media Marketing
Ishtiaq Ahmad Danish -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Sports Marketing and Its Social Impact
Michael Rufer -
Sport Marketing and Its Social Implications
Oleksandr Reshetar -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Michaela Křehlíková