Faktory ovlivňující nákupní proces v oblasti menstruačních pomůcek – Bc. Lucie Abrahámová
Bc. Lucie Abrahámová
Master's thesis
Faktory ovlivňující nákupní proces v oblasti menstruačních pomůcek
Factors Affecting the Purchasing Process towards Menstrual Aids
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na systematickou analýzu vlivu široké škály determinantů na nákupní a spotřební chování českých spotřebitelek v rámci segmentu menstruačních pomůcek, včetně zkoumání trendů v oblasti ekologických inovací. Práce se opírá o identifikaci a kategorizaci faktorů ovlivňujících spotřebitelské rozhodování a stanovuje klíčové cíle, mezi něž patří syntéza výsledků analýzy, identifikace …moreAbstract:
The master’s thesis focuses on a systematic analysis of the influence of various determinants on the purchasing and consumption behavior of Czech female consumers in the segment of menstrual products, including an examination of trends in ecological innovations. The work relies on the identification and categorization of factors influencing consumer decision-making and sets key objectives, including …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Platilová Vorlíčková
- Reader: Lukáš Novotný, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ABRAHÁMOVÁ, Lucie. \textit{Faktory ovlivňující nákupní proces v oblasti menstruačních pomůcek}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2024. Available from: https://theses.cz/id/n40jrc/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Podnikání a administrativa
Theses on a related topic
-
Marketingový mix ATV shop, s. r. o.
Michaela Jesenská -
Marketingový mix vybraného podniku
Barášek Barášek -
Marketingový mix vybraného podniku
Natálie Michaliková -
Marketingový mix v prodejnách Levné knihy
Barbora Civínová -
Marketingový mix vybraného bankového produktu
Monika Hatinová -
Marketingový mix výstavby bytového domu
Marek Oubrecht -
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights