Faktory ovlivňující nákupní proces v oblasti menstruačních pomůcek – Bc. Lucie Abrahámová
Bc. Lucie Abrahámová
Master's thesis
Faktory ovlivňující nákupní proces v oblasti menstruačních pomůcek
Factors Affecting the Purchasing Process towards Menstrual Aids
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na systematickou analýzu vlivu široké škály determinantů na nákupní a spotřební chování českých spotřebitelek v rámci segmentu menstruačních pomůcek, včetně zkoumání trendů v oblasti ekologických inovací. Práce se opírá o identifikaci a kategorizaci faktorů ovlivňujících spotřebitelské rozhodování a stanovuje klíčové cíle, mezi něž patří syntéza výsledků analýzy, identifikace …viacAbstract:
The master’s thesis focuses on a systematic analysis of the influence of various determinants on the purchasing and consumption behavior of Czech female consumers in the segment of menstrual products, including an examination of trends in ecological innovations. The work relies on the identification and categorization of factors influencing consumer decision-making and sets key objectives, including …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lenka Platilová Vorlíčková
- Oponent: Lukáš Novotný, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ABRAHÁMOVÁ, Lucie. \textit{Faktory ovlivňující nákupní proces v oblasti menstruačních pomůcek}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/n40jrc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix ATV shop, s. r. o.
Michaela Jesenská -
Marketingový mix vybraného podniku
Barášek Barášek -
Marketingový mix vybraného podniku
Natálie Michaliková -
Marketingový mix v prodejnách Levné knihy
Barbora Civínová -
Marketingový mix vybraného bankového produktu
Monika Hatinová -
Marketingový mix výstavby bytového domu
Marek Oubrecht -
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
2. 4. 2024