Michaela Ladmanová

Master's thesis

Motivační program vedoucích prodejen v Telefonice O2 zaměřený na lokální promoakce

Motivation for brand store managers of Telefónica O2 Czech Republic, a.s. for local promotions.
Abstract:
Diplomová práce pojednává o motivaci vedoucích O2 prodejen pro speciální součást jejich pracovní činnosti - lokální promoakce. V teoretické části se zabývám motivací, vybranými teoriemi motivace, stimulací pracovníků, motivačním programem organizace a marketingovým prostředím. V empirické části práce zhodnocuji data získaná přímo od vedoucích O2 prodejen, která se mi podařilo získat z dotazníku a osobních …more
Abstract:
My work is about motivation of brand store managers for local sales promotions. In the theoretical part I write about motivation, stimulation, motivation program for employees. In the empiric part I write about all the data I get form quistionnaires and personal interviews with the brand store managers. At the end I write my recommodation for Telefónica O2 Czech Republic, a.s. how to motivate brand …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 1. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2009
  • Supervisor: Daniela Pauknerová
  • Reader: Ivana Sabová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15699