Motivační program vedoucích prodejen v Telefonice O2 zaměřený na lokální promoakce – Michaela Ladmanová
Michaela Ladmanová
Master's thesis
Motivační program vedoucích prodejen v Telefonice O2 zaměřený na lokální promoakce
Motivation for brand store managers of Telefónica O2 Czech Republic, a.s. for local promotions.
Abstract:
Diplomová práce pojednává o motivaci vedoucích O2 prodejen pro speciální součást jejich pracovní činnosti - lokální promoakce. V teoretické části se zabývám motivací, vybranými teoriemi motivace, stimulací pracovníků, motivačním programem organizace a marketingovým prostředím. V empirické části práce zhodnocuji data získaná přímo od vedoucích O2 prodejen, která se mi podařilo získat z dotazníku a osobních …moreAbstract:
My work is about motivation of brand store managers for local sales promotions. In the theoretical part I write about motivation, stimulation, motivation program for employees. In the empiric part I write about all the data I get form quistionnaires and personal interviews with the brand store managers. At the end I write my recommodation for Telefónica O2 Czech Republic, a.s. how to motivate brand …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 1. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15699
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2009
- Supervisor: Daniela Pauknerová
- Reader: Ivana Sabová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15699
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Motivační program jako nástroj podpory prodeje v B2B segmentu
Lenka Machová -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Andrea Skopalová -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Lenka Skálová -
Návrh motivačního programu pro obchodní zástupce v pojišťovnictví
Dana Ševčíková -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
Martin Link -
Přímý marketing, podpora prodeje
Pavel Zteiskar -
Podpora prodeje přírodních léčiv
Ivana Rožnovská -
Podpora prodeje v Hotelu Dalibor Litomyšl
Alena Džbánková