Bc. Dušan Šerfel
Master's thesis
Zavádění nového výrobku na trh
The introduction of a new product on the market
Abstract:
Prezentovaná diplomová práce se zabývá analýzou procesu při zavádění nového produktu na trh a jeho jednotlivých fází. Cílem práce „Zavedení nového výrobku na trh“ je vymezení stěžejních teoretických poznatků vztažených k procesu zavádění nového výrobku/produktu na trh, analýza vývoje procesu zavedení nového produktu a jeho jednotlivých fází a to v teoretické části. Praktická část je zaměřena na konkrétní …moreAbstract:
The present dissertation thesis deals the analysis of the process of introducing a new product and its phases. The aim of the "Introduction a new product on home market" is the analysis of the process of introducing a new product and its phases. The aim of the work "The introduction of a new product on the market" is the definition of the fundamental theoretical knowledge related to the process of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2014
Identifier:
https://is.sting.cz/th/vbi48/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2014
- Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Reader: Ing. Miloš Rauš
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Analýza marketingového mix a konkurence společnosti Koberce Strnad Lišov
Monika Strnadová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Samková Samková -
Marketingový mix ve službách
Veronika Bartečková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový mix ve vybrané prodejně
Veronika Macurová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový mix letecké společnosti Smart Wings – zdroj konkurenční výhody
Markéta Chocholatá