Společenská odpovědnost firem a její vliv na image firmy – Mariia Topilina
Mariia Topilina
Diplomová práce
Společenská odpovědnost firem a její vliv na image firmy
Corporate social responsibility and its impact on corporate image
Anotace:
Diplomová práce se věnuje tématu společenské odpovědnosti jako jednomu z prvků firemní identity. Cílem je provést analýzu CSR aktivit konkrétní společnosti na finančním trhu, určit jejich vliv na firemní image a vytvořit doporučení pro zlepšení současné situace v podniku. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí: teoreticko-metodologické a praktické. Teoretická část je představena literární rešerší …víceAbstract:
This master thesis is devoted to corporate social responsibility as one of the elements of corporate identity. The aim is to analyze the CSR activities of the company Česká spořitelna a.s., determine their impact on the corporate image and create recommendations for improving the organization’s current situation. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The first part is dedicated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 7. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83940
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Lucie Martincová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83940
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia