Strategický management domu dětí a mládeže – Bc. Yuliia Yefimova
Bc. Yuliia Yefimova
Diplomová práce
Strategický management domu dětí a mládeže
Strategic management of the Children and Youth house
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na provedení analýzy strategického managementu příspěvkové organizace DDM Helceletova. Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout vhodnou strategii pro vybranou organizaci na základě provedení analýz vnějšího a vnitřního prostředí. V literární rešerši jsou uvedeny obdobné organizace a nastíněná charakteristika neziskového sektoru. Empirická část zahrnuje podrobnou analýzu …víceAbstract:
The thesis focuses on the analysis of the strategic management of the contributory organization DDM Helceletova. The main goal of the thesis is to propose an appropriate strategy for the selected organization based on the analysis of the external and internal environment. The literature search lists similar organizations and outlines the characteristics of the non-profit sector. The empirical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Žufan, Ph.D.
- Oponent: Jiří Duda, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Micro and Macro Aspects of Business Management
Anel Yeszhanova -
Analýza rentability podniku Armádní Servisní, p. o. při realizaci investic k ochraně životního prostředí
Radek Čech -
Příspěvková organizace v konkurenčním prostředí
Markéta Pařenicová -
Specifika tržního prostředí rally sportu a marketingová a prodejní strategie produktu ŠKODA Fabia R5
Kateřina Kepková -
Analýza mikroprostředí a makroprostředí společnosti KOH-I-NOOR Mladá Vožice a.s.
Igor Tichý -
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
Hana Toušková -
Realizace konkrétního projektu - zhodnocení stávajícího stavu obchodního modelu společnosti MyBody, s.r.o. a návrh nové struktury marketingového mixu pro úspěšné uplatnění výrobku na trhu
Michaela BÍLKOVÁ -
Analýza trhu evropských provozovatelů komerční letecké dopravy a dopady ekonomického poklesu způsobeného pandemií Covid-19
Adam Makovský