Charakteristika, rozbor a využití finančního ukazatele EBITDA ve vybraných firmách – Petr Lacina
Petr Lacina
Diplomová práce
Charakteristika, rozbor a využití finančního ukazatele EBITDA ve vybraných firmách
Characteristics, Analysis and Use of Financial Indicators EBITDA in chosen Firms
Anotace:
Diplomová práce v teoretické části obsahuje obecnou analýzu a různé přístupy k využití finančního ukazatele EBITDA. Praktická část práce dokumentuje postup využití ukazatele EBITDA při relativním ohodnocení akcií společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. a dále další alternativní využití tohoto ukazatele na vzorku srovnatelných společností ke společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a. s.Abstract:
The theoretical part of diploma thesis there are contains a general analysis and various approaches to the use of EBITDA. The practical part documents the process which uses EBITDA in the relative valuation of the shares of Telefonica O2 Czech Republic, a. s. and other alternative uses of this indicator on a sample of comparable companies to Telefónica O2 Czech Republic, a. s.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 8. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: Irena Stejskalová
- Oponent: Lenka Šubrtová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26011
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firmy Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
Alexandra Janoušková -
Řízení lidských zdrojů v nadnárodní společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
Milan Hrouda -
Personalistika a řízení lidských zdrojů ve firmě Telefonika O2 Czech Republic, a.s.
Alena Prešnajderová -
Využití serveru www.o2extra.cz k propojení marketingových a komunikačních aktivit společnosti Telefónica O2 Czech Republic
Lukáš Havlena -
Marketingové aktivity ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic. Uvedení služby O2 TV na trh
Helena PISKOŘOVÁ -
Motivace obchodních zástupců ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
David Petrov -
Sociální klima a podniková kultura společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. jako faktor ovlivňující podnikovou stabilitu
Eva Jeřábková -
Porovnání společností Telefónica O2 Czech Republic, a.s. a Deutsche Telecom A.G.
Zuzana Hykyšová