Models for Adaptive Practise of Basic Mathematics – Mgr. Jiří Řihák, Ph.D.
Mgr. Jiří Řihák, Ph.D.
Rigorózní práce
Models for Adaptive Practise of Basic Mathematics
Models for Adaptive Practise of Basic Mathematics
Anotace:
Vzdělávání je historicky oblast, která patří učitelům. Avšak zapojení informačních technologií do vzdělávání přináší nové metody, které můžou celý učící proces posunout kupředu. Výhodou počítačových systémů je jejich výkonost při plnění opakujících se úkolů (například vyhodnocování domácích úkolů) a jejich schopnost se přizpůsobit potřebám jednotlivých studentů. Část práce učitelů tedy může být přenechána …víceAbstract:
Education is a historically domain of teachers. However, connection of information technologies and education brings new methods which can move whole learning process forward. The advantage of computer systems is their efficiency in repetitive tasks (i.e. evaluation of homework) and their adaptability to an individual student needs. Therefore, part of teachers' work can be left to computers and then …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/r29hh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 1. 2016
- Oponent: doc. RNDr. Tomáš Brázdil, Ph.D., doc. RNDr. Pavel Smrž, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyRigorózní řízení / obor:
Informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Modeling Problem Solving Times in Tutoring Systems
Petr Jarušek -
Modeling Techniques for Adaptive Practice Systems
Jiří Řihák -
Modeling Techniques for Adaptive Practice Systems
Jiří Řihák -
A comparison of time series models for revenue and product demand forecasting in smart fridges.
Hrithik Rai SAXENA -
Structuralism in the philosophy of mathematics
Josef Menšík -
Utilization of Discrete Mathematics in Parallel Boundary Element Method
Michal Kravčenko -
Non-traditional Methods of Teaching Upper Secondary Mathematics
Klára SPILKOVÁ -
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ