Bc. Jana BARTÁKOVÁ

Diplomová práce

Efektivita TV rekamy v rámci komunikačního mixu a specifika jejího vlivu na mladou generaci

Efficiency of TV Advertising in the Communication Mix and Its Specific Influence on the Young Generation
Anotace:
Záměrem diplomové práce je za pomoci dostupných zdrojů, odborných článků a primárních šetření zmapovat efektivitu televizní reklamy v působení na mladou generaci. Teoretická část podává vysvětlení základních pojmů vztahujících se k tématu diplomové práce. Vymezuje základní termíny komunikačního mixu zaměřené na specifikaci televize jako média. Praktická část pak porovnává dostupné studie výzkumných …více
Abstract:
The aim of the thesis is to map the effectiveness of television advertising in the life of the younger generation using all available resources, articles and primary survey. The theoretical part explains the basic concepts related to the topic of the thesis. It defines the basic terms of the communication mix, focusing on the specification of television as a medium. The practical part of the study …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2011
Identifikátor: 18505

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BARTÁKOVÁ, Jana. Efektivita TV rekamy v rámci komunikačního mixu a specifika jejího vlivu na mladou generaci. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 09. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace