Analýza nákupního prostředí maloobchodní jednotky s pánskou módou – Eliška Vámošová
Eliška Vámošová
Bachelor's thesis
Analýza nákupního prostředí maloobchodní jednotky s pánskou módou
Analysis of Shopping Environment in the Men´s Fashion Outlets
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupního prostředí vybraných maloobchodních jednotek společnosti BANDI VAMOS s.r.o. Teoretická část se věnuje zejména stručnému představení společnosti, jejímu mezoprostředí a teoretickým východiskům v oblasti nákupního prostředí. Praktická část je tvořena kvantitativním výzkumem pozorování v kombinaci s kvalitativní metodou Mystery shopping, jehož výsledkem jsou …moreAbstract:
Bachelor´s thesis is dealing analysis of shopping environment selected retail stores of BANDI VAMOS company. The theoretical part is dealing especially company introduction, environment of the company and theoretical basis of the shopping environment. Practical part is formed by quantitative research of Observation in combination with qualitative method of Mystery shopping. Results of the practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2016
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/113063
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2016
- Supervisor: Miluše Hluchníková
- Reader: Petra Klapilová Krbová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VÁMOŠOVÁ, Eliška. \textit{Analýza nákupního prostředí maloobchodní jednotky s pánskou módou}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2016. Available from: https://theses.cz/id/n4qeqb/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Analýza spotřebitelského chování na trhu pánské společenské módy
Natálie Gojová -
Společenská role módy na prahu svobody: Demokratizace odívání po pádu železné opony
Iveta Zikmundová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jitka Kučerová -
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování ve firmě Calzedonia
Lucie Mádlová -
Mystery shopping v retailovém bankovnictví
Miroslava Zatloukalová -
Mystery shopping
Miroslav Boháč