Inkluzivní vzdělávání v regionálním sdružení základních škol Cirsium – Bc. Martin Nippert
Bc. Martin Nippert
Master's thesis
Inkluzivní vzdělávání v regionálním sdružení základních škol Cirsium
Inclusive Education in Regional Association of Primary Schools Cirsium
Abstract:
Diplomová práce se zabývá inkluzivním vzdělávánim ve sdružení základních škol Cirsium. Výsledkem této práce je kladné hodnocení škol z pohledu pedagogů i rodičů dětí se speciálními vzdělábvacími potřebami.Abstract:
The thesis deals with inclusive education in the Cirsium primary school association. The result of this work is a positive evaluation of schools from the perspective of teachers and parents of children with special educational needs.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NIPPERT, Martin. \textit{Inkluzivní vzdělávání v regionálním sdružení základních škol Cirsium}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2019. Available from: https://theses.cz/id/n4qura/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Nippert, Martin. Inkluzivní vzdělávání v regionálním sdružení základních škol Cirsium. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Specialization in Pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ