Konstruktivistické pojetí výuky na druhém stupni základní školy – Bc. Kateřina Kmínková
Bc. Kateřina Kmínková
Master's thesis
Konstruktivistické pojetí výuky na druhém stupni základní školy
Constructivist conception of teaching at the second stage of primary school
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na konstruktivistické pojetí výuky na druhém stupni základní školy. Sleduje, jakým způsobem jsou aplikovány konstruktivistické metody ve výuce a jaký vliv mají na učení a motivaci žáků. Teoretická část práce přináší přehled konceptů konstruktivismu a jeho klíčových principů. Empirická část analyzuje konkrétní výukové situace, hodnotí účinky konstruktivistického přístupu …moreAbstract:
The thesis focuses on the constructivist approach to teaching at the second level of elementary school. It examines how constructivist methods are implemented in teaching and their impact on students' learning and motivation. The theoretical part provides an overview of constructivism concepts and its key principles. The empirical section analyzes specific teaching situations and evaluates the effects …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 12. 2023
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jitka Novotová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KMÍNKOVÁ, Kateřina. \textit{Konstruktivistické pojetí výuky na druhém stupni základní školy}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Science, Humanities and Education. 2023. Available from: https://theses.cz/id/n4sw2y/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kmínková, Kateřina. Konstruktivistické pojetí výuky na druhém stupni základní školy. Liberec, 2023. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Lower Secondary Schools / DJ-OV
Theses on a related topic
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík