Konstruktivistické pojetí výuky na druhém stupni základní školy – Bc. Kateřina Kmínková
Bc. Kateřina Kmínková
Master's thesis
Konstruktivistické pojetí výuky na druhém stupni základní školy
Constructivist conception of teaching at the second stage of primary school
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na konstruktivistické pojetí výuky na druhém stupni základní školy. Sleduje, jakým způsobem jsou aplikovány konstruktivistické metody ve výuce a jaký vliv mají na učení a motivaci žáků. Teoretická část práce přináší přehled konceptů konstruktivismu a jeho klíčových principů. Empirická část analyzuje konkrétní výukové situace, hodnotí účinky konstruktivistického přístupu …viacAbstract:
The thesis focuses on the constructivist approach to teaching at the second level of elementary school. It examines how constructivist methods are implemented in teaching and their impact on students' learning and motivation. The theoretical part provides an overview of constructivism concepts and its key principles. The empirical section analyzes specific teaching situations and evaluates the effects …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Jitka Novotová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KMÍNKOVÁ, Kateřina. \textit{Konstruktivistické pojetí výuky na druhém stupni základní školy}. Online. Diplomová práca. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Faculty of Science, Humanities and Education. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/n4sw2y/.
Jak správně citovat práci
Kmínková, Kateřina. Konstruktivistické pojetí výuky na druhém stupni základní školy. Liberec, 2023. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Lower Secondary Schools / DJ-OV
Práce na příbuzné téma
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík