Bc. Kateřina FOREJTOVÁ

Master's thesis

Návrh komunikační kampaně pro nový produkt

Proposal for communication campaign for the new product
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikační kampaně pro nový produkt ochucené víno. Teoretická část práce je věnována pojmům, jako je marketing, komunikační kampaň nebo nový produkt. V empirické části jsou vypracovány všechny materiály a analýzy potřebné pro uvedení produktu na trh a vytvořeny podklady nutné pro spuštění komunikační kampaně. Provedena je analýza stávajícího portfolia, analýza konkurence …more
Abstract:
This diploma thesis is focused on the proposal of the communication campaign for the new product flavored wine. The theoretical part is devoted to concepts such as marketing communications campaign or a new product. In the empirical part you can find all materials and analyzes needed to launch the products to the market and all documents needed for launching a communication campaign. The diploma thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

FOREJTOVÁ, Kateřina. Návrh komunikační kampaně pro nový produkt. Plzeň, 2016. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management