Šimon BROŽ

Bakalářská práce

Analýza postojů cílové skupiny pro positioning značky

Analysis of the attitudes of the target group for the position brand
Anotace:
Positioning je pro firmy v posledních letech nesmírně důležitý. Stal se nedílnou součástí konkurenčního boje. Společnosti investují spoustu peněz, aby se ztotožnily s postoji svých cílových skupin a vybudovaly s nimi ten nejlepší vztah. Dle dostupné literatury je identifikace vlastního zákazníka a jeho chování klíčové pro tvorbu positioningu. Firmy na tento fakt často zapomínají. Nezabývají se pochopením …více
Abstract:
Positioning has become extremely important for all companies in recent years. It has become an indivisible part of the competition/competitive struggle. Companies invest large amounts of money to identify with the attitudes of their target/focus groups and to build the supreme relationship with them. According to the available literature is the identification with the customer and their behaviour crucial …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Povolná, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BROŽ, Šimon. Analýza postojů cílové skupiny pro positioning značky. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická