Analýza postojů cílové skupiny pro positioning značky – Šimon BROŽ
Šimon BROŽ
Bakalářská práce
Analýza postojů cílové skupiny pro positioning značky
Analysis of the attitudes of the target group for the position brand
Anotace:
Positioning je pro firmy v posledních letech nesmírně důležitý. Stal se nedílnou součástí konkurenčního boje. Společnosti investují spoustu peněz, aby se ztotožnily s postoji svých cílových skupin a vybudovaly s nimi ten nejlepší vztah. Dle dostupné literatury je identifikace vlastního zákazníka a jeho chování klíčové pro tvorbu positioningu. Firmy na tento fakt často zapomínají. Nezabývají se pochopením …víceAbstract:
Positioning has become extremely important for all companies in recent years. It has become an indivisible part of the competition/competitive struggle. Companies invest large amounts of money to identify with the attitudes of their target/focus groups and to build the supreme relationship with them. According to the available literature is the identification with the customer and their behaviour crucial …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Povolná, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BROŽ, Šimon. \textit{Analýza postojů cílové skupiny pro positioning značky}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/n54kpg/.
Jak správně citovat práci
BROŽ, Šimon. Analýza postojů cílové skupiny pro positioning značky. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Utváření hodnotových orientací a životního stylu jedinců pod vlivem marketingové komunikace
Daniel Havlíček -
Sociologie marketingové komunikace a proměny hodnotových orientací
Jan Bors -
Vliv marketingové komunikace na strukturu životních stylů v současné české společnosti
Martin Kejř -
Edukační marketing v kontextu moderní marketingové komunikace
Ladislava Knihová -
Zhodnocení marketingové komunikace.
Iveta Brotánková -
Sociologie marketingové komunikace a formy životního stylu
Jan Vála -
Návrh marketingové strategie pro zlepšení pozice značky na trhu
Karel Ritschel -
Pozice značky Gervais v myslích mileniálů
Thu Thuy Doanová