Šimon BROŽ

Bachelor's thesis

Analýza postojů cílové skupiny pro positioning značky

Analysis of the attitudes of the target group for the position brand
Abstract:
Positioning je pro firmy v posledních letech nesmírně důležitý. Stal se nedílnou součástí konkurenčního boje. Společnosti investují spoustu peněz, aby se ztotožnily s postoji svých cílových skupin a vybudovaly s nimi ten nejlepší vztah. Dle dostupné literatury je identifikace vlastního zákazníka a jeho chování klíčové pro tvorbu positioningu. Firmy na tento fakt často zapomínají. Nezabývají se pochopením …more
Abstract:
Positioning has become extremely important for all companies in recent years. It has become an indivisible part of the competition/competitive struggle. Companies invest large amounts of money to identify with the attitudes of their target/focus groups and to build the supreme relationship with them. According to the available literature is the identification with the customer and their behaviour crucial …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lucie Povolná, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BROŽ, Šimon. Analýza postojů cílové skupiny pro positioning značky. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická