Analýza postojů cílové skupiny pro positioning značky – Šimon BROŽ
Šimon BROŽ
Bachelor's thesis
Analýza postojů cílové skupiny pro positioning značky
Analysis of the attitudes of the target group for the position brand
Abstract:
Positioning je pro firmy v posledních letech nesmírně důležitý. Stal se nedílnou součástí konkurenčního boje. Společnosti investují spoustu peněz, aby se ztotožnily s postoji svých cílových skupin a vybudovaly s nimi ten nejlepší vztah. Dle dostupné literatury je identifikace vlastního zákazníka a jeho chování klíčové pro tvorbu positioningu. Firmy na tento fakt často zapomínají. Nezabývají se pochopením …moreAbstract:
Positioning has become extremely important for all companies in recent years. It has become an indivisible part of the competition/competitive struggle. Companies invest large amounts of money to identify with the attitudes of their target/focus groups and to build the supreme relationship with them. According to the available literature is the identification with the customer and their behaviour crucial …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Povolná, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BROŽ, Šimon. \textit{Analýza postojů cílové skupiny pro positioning značky}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2022. Available from: https://theses.cz/id/n54kpg/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BROŽ, Šimon. Analýza postojů cílové skupiny pro positioning značky. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Utváření hodnotových orientací a životního stylu jedinců pod vlivem marketingové komunikace
Daniel Havlíček -
Sociologie marketingové komunikace a proměny hodnotových orientací
Jan Bors -
Vliv marketingové komunikace na strukturu životních stylů v současné české společnosti
Martin Kejř -
Edukační marketing v kontextu moderní marketingové komunikace
Ladislava Knihová -
Zhodnocení marketingové komunikace.
Iveta Brotánková -
Sociologie marketingové komunikace a formy životního stylu
Jan Vála -
Návrh marketingové strategie pro zlepšení pozice značky na trhu
Karel Ritschel -
Pozice značky Gervais v myslích mileniálů
Thu Thuy Doanová