Marketingová strategie v prostředí startupu – Bc. Petra Havlová
Bc. Petra Havlová
Diplomová práce
Marketingová strategie v prostředí startupu
Start -up Marketing Strategy
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro startup projekt. V první části se zaměřuje na vymezení základních pojmů, s tématem spojených, a popisuje jednotlivé analýzy, které budou v následující části práce provedeny. Cílem práce je na základě vlastních zjištění navrhnout vhodnou marketingovou strategii pro daný projekt.Abstract:
This master thesis seeks a marketing strategy design for a startup project. The first part is targeted on explanation of basic concepts connected to the topic and brings a description of various analysis, which will be used later in the work. The objective of this thesis is to create, based on own findings, a suitable marketing startegy for a startup project.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kn8d3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lukáš Blažek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie internetového obchodu
Ondřej Chýlek -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Marketingová strategie pro startup zabývající se řízením projektů
Ester Štrochová -
Marketingová strategie při rozvoji marketplace internetové aplikace na nových trzích
David Němec -
Online marketingová strategie pro vybraný internetový obchod
Ondřej RUHSAM -
Návrh online marketingové strategie pro internetový obchod Evpas
Kryštof Zlatohlávek -
Marketingová strategie podniku Street Store
Pavel Veselý -
Marketingová strategie firmy
Andrea Okrouhlická