„Hodiny“ Michaela Cunninghama - překlad a analýza – Mgr. Jana Peštová
Mgr. Jana Peštová
Bakalářská práce
„Hodiny“ Michaela Cunninghama - překlad a analýza
Michael Cunningham’s “The Hours” - Translation and Analysis
Anotace:
Bakalářská práce „„Hodiny“ Michaela Cunninghama - překlad a analýza“ se zabývá překladem a analýzou vybraných kapitol knihy The Hours od Michaela Cunninghama. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí: praktické, která poskytuje vlastní překlad a teoretické, jež se zabývá analýzou tohoto překladu a jeho srovnání s oficiálním českým překladem PhDr. Miroslava Jindry.Abstract:
Thesis “Michael Cunningham’s “The Hours” - Translation and Analysis” deals with translation and analysis of the selected chapters of The Hours by Michael Cunningham. It is divided into two main parts - practical which provides the new translation and theoretical that is concerned with analysis and comparison to the official translation.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lh57o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
- Vedoucí: Mgr. Martin Němec, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Tamara Váňová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Problematika lexikální ekvivalence v překladu dětské literatury na příkladu díla Marcina Mortky
Kristýna Schubertová -
Analysis of Lexical Units in Bohumil Hrabal's prose
Tereza Heřmanová -
Internationalisation of Higher Education under the Microscopic Lens of Conversation Analysis: An empirical account of participant orientations to language in a Czech EMI context
Magdalena HANUSKOVÁ -
Násilí na učitelích ze strany žáků - jeho souvislost s interakčním stylem učitele
Monika Čechová -
Autonomie, struktura, zapojení: vztah interpersonálního stylu vedoucího práce k motivaci a prožitku flow u studentů
Hana Nováková