Analýza online vzdělávání v oblasti digitálního marketingu – Veronika Matoušková
Veronika Matoušková
Diplomová práce
Analýza online vzdělávání v oblasti digitálního marketingu
Analysis of Online Education in the Field of Digital Marketing
Anotace:
Předmětem diplomové práce je analýza online vzdělávání v oblasti digitálního marketingu. Za účelem zjištění všech potřebných údajů byly využity informace nejen přes internet, ale i z marketingového výzkumu. Marketingový výzkum byl realizován formou individuálních hloubkových rozhovorů. Respondentů bylo celkem 17. Cílem této práce bylo zjistit, jak na kurz Digitální garáž od společnosti Google, pohlíží …víceAbstract:
The subject of this thesis is an Analysis of Online Education in the Field of Digital Marketing. In order to find all the necessary data, information was used over the internet but also from the marketing research. Marketing research was realized in the form of individual in-depth interviews. The total number of respondents were 17. The objective of this work was to determine the course Digital Garage …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/117935
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2017
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Jana Valdmannová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Digital Marketing for Chosen Vietnamese E-commerce Company
Thanh Thi Kim Dao