Povědomí předškolních pedagogů o programech sociálně-emocionálního učení – Eliška VRŠŤALOVÁ
Eliška VRŠŤALOVÁ
Bachelor's thesis
Povědomí předškolních pedagogů o programech sociálně-emocionálního učení
Social-emotional competence in preschool children
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá povědomím učitelů o programech rozvíjejících sociálně-emocionální kompetence předškolních dětí. Jejím cílem je zmapování postojů, názorů a zkušeností se sociálně-emocionálním učením a programů pro rozvoj sociálně-emocionálních kompetencí. Jedná se o kvantitativního výzkum, deskriptivní a mapující studii, která byla realizována formou online dotazníku. Respondenti výzkumu …moreAbstract:
This bachelor´s thesis talks about the awareness that teachers have about programs that are developing social-emotional competences in preschool children. Its objective is to map down attitudes, opinions and experiences with social-emotional learning and programs for growth in social-emotional competences. This work is a quantitative research, a descriptive and a mapping study, which was carried out …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Lucie Viktorová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VRŠŤALOVÁ, Eliška. \textit{Povědomí předškolních pedagogů o programech sociálně-emocionálního učení}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Arts. 2022. Available from: https://theses.cz/id/n5ukpv/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VRŠŤALOVÁ, Eliška. Povědomí předškolních pedagogů o programech sociálně-emocionálního učení. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Sociálně-emocionální kompetence u dětí v alternativních školách
Adéla PRAŽÁKOVA -
Zkušenosti učitelek MŠ s programy a pomůckami pro rozvoj sociálně-emocionálních kompetencí a emoční inteligence u dětí předškolního věku
Pavlína KUPKOVÁ -
Působení programu Druhý krok na sociálně-emocionální vývoj dětí předškolního věku
Alžběta MACHŮ -
Využití aplikované kognitivně-behaviorální analýzy v komplexních rozvojových programech zaměřených na sociálně-emocionální učení a na eliminaci problémového chování u dospívajících s diagnostikovaným Aspergerovým syndromem
Ivo SPILKA -
Program Druhý krok jako nástroj sociálně-emocionálního učení
Kateřina PALOVÁ -
Vliv sociálně-emocionálního učení na morální usuzování a psychosociální klima třídy
Kateřina LISNÍKOVÁ -
Využití strukturovaného učení v předškolním vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra
Tereza FOUKALOVÁ -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchami autistického spektra
Pavlína Charvátová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights