Volba prezidenta 2013 /dopad volebních kampaní – Bc. Magdalena Ragauerová
Bc. Magdalena Ragauerová
Diplomová práce
Volba prezidenta 2013 /dopad volebních kampaní
Presidental election 2013/effect of election compaigns
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na použité marketingové nástroje v přímých prezidentských volbách v roce 2013. Jejím tématem jsou kandidáti 2. kola prezidentských voleb Miloš Zeman a Karel Schwarzenberg. Diplomová práce popisuje volební kampaně obou kandidátů. Po deskripci použitých marketingových nástrojů ve volebních kampaních, nástroje analyzuje, srovnává, a hodnotí jejich efektivitu včetně finančně …víceAbstract:
The thesis focuses on the marketing tools used in the direct presidential election in 2013. The theme of the candidates of the 2nd round of the presidential elections Milos Zeman and Karel Schwarzenberg. The thesis describes the electoral campaigns of both candidates. After the description of the marketing tools used in election campaigns , the tool analyzes, compares and evaluates their effectiveness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mw5bf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jan Hrubeš, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Úspěch koalice Spolu ve volbách 2021 a vybrané nástroje politického marketingu
Anita Šálková -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Dominika Cimrová -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Nástroje a efektivnost politického marketingu
Anastasiia Antcupova -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing regionálního volebního subjektu
Tereza Woznicová -
Marketing a volební úspěch
Veronika Ouředníková