Petra Štěpánová
Bachelor's thesis
Loajalita zákazníků McDonald´s
Loyalty of customers of McDonald´s
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá loajalitou zákazníků, konkrétně k společnosti McDonald's. Práce je rozdělena do čtyř logicky navazujících kapitol. První kapitola se věnuje základním pojmům z oblasti marketingu představujícím teoretické východisko pro zpracování této bakalářské práce. Druhá kapitola je zaměřena konkrétně na zákaznickou loajalitu, což je stěžejní pro celou práci. V následující kapitole …viacAbstract:
This thesis deals with customer loyalty, namely to McDonald's company. It is divided into four logical chapters. The first chapter deals with basic concepts of marketing which represent theoretical basis for the processing of this thesis. The second part focuses on customer loyalty which is the main focus of the whole work. In the next chapter the reader is acquainted with marketing research, specifically …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/60537
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
- Vedúci: Vladimíra Khelerová
- Oponent: Zdeněk Vojtíšek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/60537
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Analysis of current ŠKODA AUTO loyalty incentives and insights for a future loyalty strategy
Kevin Hargas -
Loajalita zákazníků v poprodejních službách
Barbora Nováková