Marketing Communication of Hospitality Facility Focusing on Congress Tourism – Nikola Mikéciová
Nikola Mikéciová
Bakalářská práce
Marketing Communication of Hospitality Facility Focusing on Congress Tourism
Anotace:
Témou bakalárskej práce je marketingová komunikácia v ubytovacom zariadení so zameraním na kongresový cestovný ruch. Cieľom práce je navrhnúť zlepšenia v marketingovej komunikácií vo vybranom ubytovacom zariadení. Bakalárska práca je rozdelená na dve časti. V prvej časti sú rozobraté teoretické stránky problematiky. Sú tu spomenuté pojmy ako marketingová komunikácia a marketingový mix, ich využitie …víceAbstract:
The theme of the bachelor thesis is a marketing communication in hospitality focusing on congress tourism. The aim of this work is to suggest new improvements and possibilities of the marketing communication in selected accommodation facility. The thesis is divided into two parts. The first part discusses theoretical aspects of the issue. There is mention of concepts of marketing communication and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016
Identifikátor:
http://theses.cz/id/n6lijx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program:
Hotelový management a cestovný ruch
Práce na příbuzné téma
-
Využití komunikačnícho mixu u subjektů cestovního ruchu; Using of
Anna Lisina -
Marketingový mix destinace cestovního ruchu
Dagmar Šimková -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
Starting a tourism accommodation business
Alexandra Zrubecká -
Hotel s kuchyní – vytápění a větrání
Lukáš Motúz -
Horský hotel "Jahůdka" ve Starých Hamrech
Tomáš Kyjanica -
Spokojnosť zákazníkov so službami Hotela Kaskády
Stanislava Slobodníková
Název
Vložil
Vloženo
Práva