Sebeprezentace a sebeidentifikace prostřednictvím módního oblečení – Bc. Kristýna Fejfarová
Bc. Kristýna Fejfarová
Diplomová práce
Sebeprezentace a sebeidentifikace prostřednictvím módního oblečení
Fashion in self-presentation and self-identification
Anotace:
Diplomová práce je věnována tématu módy a odívání v pozdně moderní společnosti. Oblečení, móda a značky jsou zde představeny jako předměty symbolické spotřeby a důraz je kladen zejména na významy, které jim a praktikám jejich spotřeby konzumenti v každodenně připisují. Přičemž na spotřebu i všední užívání módního značkového oblečení je zde nahlíženo jako na symbolické jednání. Práce si klade za cíl …víceAbstract:
This diploma thesis discuses fashion and clothing in the post modern society. A dress, fashion and brands are introduced as objects of symbolic consumption and an emphasis is especially placed on meanings, which are ascribed to them and to practices of their consumption by consumers in an everyday life. Whereas the consumption and an everyday using of designer clothes are conceived as an symbolic behaviour …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zwhk4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 1. 2010
- Vedoucí: Mgr. Slavomíra Ferenčuhová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Kateřina Nedbálková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Sociologie / Sociologie
Práce na příbuzné téma
-
Symbolický význam posvátných zvířat u původních obyvatel Severní Ameriky
Zdeněk KOCOUREK -
Zvíře v každodenní komunikaci na dvoře Jindřicha staršího ze Švamberka
Jakub KALIVODA -
Káva, čaj a čokoláda v každodenní kultuře raně novověkých šlechtických sídel v českých zemích
Dana MAREŠOVÁ -
Formación de los adjetivos de color y su uso en las páginas web dedicadas a la moda
Sandra Hanychová -
La novela de la guerra civil: Literatura y memoria, literatura como moda.
Ondřej Neuman -
Anglicismos en la prensa de moda
Pavla Študentová -
El uso de préstamos en los blogs de moda
Veronika Dreveňáková -
Návrh marketingové internetové komunikace JR-moda
Martina Lebedová