Přechod z MŠ do ZŠ z pohledu učitele a alternativní výuky – Bc. Veronika Vystavělová
Bc. Veronika Vystavělová
Bakalářská práce
Přechod z MŠ do ZŠ z pohledu učitele a alternativní výuky
The transition from kindergarten to primary school from the perspective of teacher and alternative teaching
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na téma přechodu z MŠ do ZŠ z pohledu učitele a alternativní výuky. Cílem mé práce je vytvoření dvou týdenních vzdělávacích plánů pro dva druhy alternativního vzdělávání – Montessori a vzdělávání s prvky Daltonského plánu. V teoretické části se budu zabývat přechodem dětí z MŠ do ZŠ, předškolním vzděláváním a alternativním vzděláváním. V praktické části budu oba týdenní …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the topic of transition from kindergarten to primary school from the perspective of the teacher and alternative teaching. The aim of my work is to create two weekly lesson plans for two types of alternative education – Montessori and education with elements of the Dalton plan. In the theoretical part I will deal with the transition of children from Kindergarten to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/iwlhp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2023
- Vedoucí: Mgr. Petra Vystrčilová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Lucie Grůzová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Storytelling as a teaching method in bilingual preschool education
Tereza BLAŽEJOVÁ -
The Natural Approach to Second Language Acquisition at Preschool Institution
Jana Gajdova -
Storytelling in preschool EFL classes
Monika Procházková -
Teacher Roles in the Context of Dalton Plan
Michaela Zímová -
Aplicación de algunos elementos del plan Dalton en la enseñanza de ELE
Valerie Šebková -
the Dalton Plan in ELT : the role of teacher and the role of student
Darina Babuščáková -
The role of the teacher in alternative schools
Tereza Ježková