Instruktivní klavírní literatura 20. století – Mgr. Magda Zichová, Ph.D.
Mgr. Magda Zichová, Ph.D.
Disertační práce
Instruktivní klavírní literatura 20. století
Instructive Piano Literature of the 20th Century
Anotace:
Disertační práce se zabývá hudebně teoreticko-pedagogickou interpretací vybraných sbírek instruktivní klavírní literatury 20. století. Jejím cílem je rozdělit tuto širokou oblast do několika skupin skladeb vykazujících podobné rysy. Těmito skupinami jsou: 1/ instruktivní klavírní literatura respektující jazyk hudby 20. století, 2/ instruktivní klavírní literatura ovlivněná klasicko-romantickým hudebním …víceAbstract:
The doctoral thesis deals with a musical theoretical-pedagogical interpretation of chosen collections of instructive piano literature of the 20th century with the aim to divide this wide area into several groups of compositions showing the similar features. These groups are: 1/ instructive piano literature respecting the music language of the 20th century, 2/ instructive piano literature influenced …víceKlíčová slova
instruktivní klavírní literatura hudebně teoreticko-pedagogická interpretace hudební jazyk 20. století klasicko-romantické hudební myšlení jazz populární hudba metodika klavíru repertoár žáků ZUŠ instructive piano literature musical theoretical-pedagogical interpretation music language of the 20th century classical-romantic musical thinking popular music piano methodology repertoire of pupils at music schools
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mqei7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2013
- Vedoucí: doc. Mgr. Petr Hala, Ph.D. et Ph.D.
- Oponent: prof. Michal Košut, Ph.D., prof. Jiří Doležel
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Hudební teorie a pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Active Approach in Music Education: Designing Teaching Materials for CLIL Music Lessons at Lower-Secondary Schools
Tereza Tesarčíková -
The Integration of English Language and Music at Lower Secondary Schools with an Emphasis on the Development of Practical Skills
Marie Stodůlková -
Interconnection of Music and English Language in Teaching at Lower Secondary Schools
Johana Palová -
Songs and Music in Teaching English at Lower Secondary Schools
Ráchel TOMEŠOVÁ -
The Role of Music in Second Language Learning and Second Language Acquisition
Radka Tlustošová -
The Integration of English Language and Music at Lower Secondary Schools with an Emphasis on the Development of Practical Skills
Marie Stodůlková -
Interconnection of Music and English Language in Teaching at Lower Secondary Schools
Johana Palová -
Use of music in English language lessons with pupils diagnosed with ADHD and Dyslexia
Magdaléna Holbová