Dominik Drobný

Bachelor's thesis

Privátní značky v retailingu (případová studie Tesco)

Private labels in retailing (Tesco case study)
Abstract:
Tato práce se zabývá privátními značkami čtyř největších retailových řetězců v České republice se zaměřením na cereálie. Cílem této práce je, na základě interních postupů společnosti Tesco, zhodnotit privátní značku Tesco cereálií a navrhnout doporučení pro budoucí strategii v tomto sortimentu z pohledu manažera nákupu. Dílčím cílem pak je vyhodnotit možnost, zda tato strategie, resp. doporučení mohou …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with private labels of the four largest retail chains in the Czech Republic, focusing on cereals. The aim of this work is, based on Tesco's internal procedures, to evaluate the private label Tesco cereals and to propose recommendations for future strategy in this range from the perspective of the purchasing manager. In addition, the partial goal is to evaluate the possibility …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 9. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2021
  • Supervisor: Alena Filipová
  • Reader: Jiří Zeman

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82835