Vývoj všeobecně výukové aplikace pro zrakově postižené – Pavel OHRYZEK
Pavel OHRYZEK
Bachelor's thesis
Vývoj všeobecně výukové aplikace pro zrakově postižené
Development of generally educational app for visually impaired
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na vývoj vzdělávací aplikace Blindfold pro osoby se zrakovým postižením s využitím rozhraní enginu Unity a programovacího jazyka C#. Je rozdělena do čtyř kapitol - dvou teoretických, jedné teoreticko-praktické a jedné praktické; v nichž je popsána problematika a následně postup při vývoji, včetně veškerých poznatků.Abstract:
This Bachelor's thesis focuses on development of an educational application Blindfold for visually impaired using the Unity engine interface and the C# programming language. It is divided into four chapters - two theoretical, one theoretical-practical and one practical; in which the issues and then the development process are described, including any information learned.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 6. 2024
Thesis defence
- Supervisor: doc. RNDr. Petr Šaloun, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
OHRYZEK, Pavel. Vývoj všeobecně výukové aplikace pro zrakově postižené. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Information technology: teaching focus / ITma-MVmi
Theses on a related topic
-
Herní improvizace lidí s těžkým zrakovým postižením
Renata Laňková -
Herní prvky
Lenka Štěpánková -
Edukativní aplikace s využitím Unreal Engine
Petr Vavřínek -
Vývoj 3D herní aplikace v Unreal Engine 4
Maksym Udovytskyi -
Comparison of Networking Solutions for Unity Game Engine
Martin Šepeľa -
Vývoj nové herní aplikace pro virtuální realitu s použitím Unreal Engine 4
Ondřej Plíva -
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek -
Unity Toolkit for 3D Scene Recording and Reconstruction
Ján Popeláš
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
MARKLOVÁ, E.
19/6/2024