David Mejsnar
Bakalářská práce
Spotřebitel a ambivalence cen
Consumer and price ambivalence
Anotace:
Práce na základě internetového dotazníkového šetření popisuje základní schémata v chování spotřebitele při koupi řezaných květin. Důvodem průzkumu je odlišnost květiny jako produktu od produktů běžné spotřeby. Cílem je charakteristika základních modelových parametrů v rozhodování spotřebitele při koupi květin s důrazem na úlohu ceny. Smyslem je návrh doporučení prodejnám s květinami.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/6533
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2008
- Vedoucí: Hilda Simmová
- Oponent: Oldřich Vávra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/6533
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management