David Mejsnar
Bachelor's thesis
Spotřebitel a ambivalence cen
Consumer and price ambivalence
Abstract:
Práce na základě internetového dotazníkového šetření popisuje základní schémata v chování spotřebitele při koupi řezaných květin. Důvodem průzkumu je odlišnost květiny jako produktu od produktů běžné spotřeby. Cílem je charakteristika základních modelových parametrů v rozhodování spotřebitele při koupi květin s důrazem na úlohu ceny. Smyslem je návrh doporučení prodejnám s květinami.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/6533
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2008
- Supervisor: Hilda Simmová
- Reader: Oldřich Vávra
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/6533
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management