David Mejsnar

Bakalářská práce

Spotřebitel a ambivalence cen

Consumer and price ambivalence
Anotace:
Práce na základě internetového dotazníkového šetření popisuje základní schémata v chování spotřebitele při koupi řezaných květin. Důvodem průzkumu je odlišnost květiny jako produktu od produktů běžné spotřeby. Cílem je charakteristika základních modelových parametrů v rozhodování spotřebitele při koupi květin s důrazem na úlohu ceny. Smyslem je návrh doporučení prodejnám s květinami.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2008
  • Vedoucí: Hilda Simmová
  • Oponent: Oldřich Vávra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/6533

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management