Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole – Mgr. Iva Různarová
Mgr. Iva Různarová
Diplomová práce
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole
Education of pupils with special educational needs at elementary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá přístupy pedagogů k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivní základní škole. Cílem diplomové práce bylo zjistit, jaké přístupy pedagogové používají a jaké jsou podmínky inkluzivního vzdělávání. Práce se skládá ze čtyř kapitol. Teoretická část diplomové práce má tři kapitoly. První se zabývá teoretickými východisky inkluzivního vzdělávání; dále druhá kapitola …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the approaches of teachers to pupils with special educational needs in the inclusive elementary school. The aim of the diploma thesis was to find out what approaches pedagogues use and what are the conditions for inclusive education. The thesis consists of four chapters. The theoretical part of the diploma thesis has three chapters. The first deals with the theoretical …víceKlíčová slova
Mentální postižení systém vzdělávání žák se specifickými vzdělávacími potřebami předškolní vzdělávání základní vzdělávání profesní příprava integrace skupinová integrace speciální školy školský poradenský systém pedagogicko psychologická poradna speciální pedagog psycholog speciálně pedagogické centrum výchovný poradce prevence legislativní rámec vyhláška zákon žák s lehkou mentální retardací žák s poruchou autistického spektra žák s Downovým syndromem žák s poruchou učení dyslexie dysgrafie přístupy edukace metody formy alternativní metody hodnocení integrace žáka kurikulum podpůrné opatření stupeň plán pedagogické podpory individuálně vzdělávácí plán asistent výzkum.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uwzc6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2018
- Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Žák se selektivním mutismem na základní škole pro žáky se specifickými poruchami učení - případová studie
Veronika HOLUBOVÁ -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Jana Zoubková -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Postoje učitelů ZŠ a MŠ Kladno k žákům se specifickými poruchami učení a chování, zejména se zřetelem k ADHD
Hana Dlouhá -
Utváření klimatu školní třídy se žákem se specifickou poruchou chování
Marie NAJMONOVÁ -
Informovanost pedagogů na 2. stupni ZŠ o specifikách práce se žáky se SPU
Aneta MAKOVCOVÁ