Ing. Michal Kalabus

Bachelor's thesis

Politický marketing

Political Marketing
Abstract:
Hlavním cílem práce je porovnání nákladů a způsobů vedení volebních kampaní do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky a analýza jejich účinnosti u tří vybraných politických stran. V praktické části jsou zjištěny náklady na politickou propagaci z transparentních účtů či z materiálů, které strany poskytly.
Abstract:
The main goal of this work is to compare the costs and the methods of election campaigns in the Chamber of Deputies of the Czech Republic and analysis of their efficiency in three selected political parties. In the practical part are detected costs of political promotion of transparent accounts, or from materials provided by political parties.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2014
  • Supervisor: Dr. Lenka Kinclová
  • Reader: JUDr. Mária Sumková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS