T: Female gaze (ženský pohled) ve fotografii ve věku sociálních médií – Mgr. Weronika Wozniak
Mgr. Weronika Wozniak
Bakalářská práce
T: Female gaze (ženský pohled) ve fotografii ve věku sociálních médií
T: Female gaze in photography in the age of social media
Anotace:
Předmětem této teoretické práce jsou úvahy o ženském pohledu (female gaze) ve fotografii mladých fotografek narozených v éře internetu. V této bakalářské práci analyzuji, co je female gaze, studuji témata, která se v nich vyskytují, a také vztahy mezi fotografickým průmyslem a ženami, jakož i kulturní význam ženské fotografie.Abstract:
The aim of this theoretical thesis is to reflect on the female gaze in the photography by young female photographers born in the age of the Internet. In this bachelor’s thesis, I analyse the meaning of female gaze, the subjects present within it, the way the photographic industry looks like in relation to women as well as the cultural significance of female photography.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/gbq3l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2020
- Vedoucí: Mgr. Bc. Rafal Milach, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Václav Podestát
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
WOZNIAK, Weronika. \textit{T: Female gaze (ženský pohled) ve fotografii ve věku sociálních médií}. Online. Bakalářská práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/n8dxgc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěSlezská univerzita v Opavě
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Tvůrčí fotografie
Práce na příbuzné téma
-
Pohled žen pracujících v sociálních službách na mužské kolegy
Barbora SCHOEDLBAUEROVÁ -
T: Fotografka Jena Šimková
Ivan Horváth -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Valentin Lopatko -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Marketing strategies for new media in the internet Era – DouYin short video as an example
Meng Xi Zhang