Marketing Communication of Selected Company – Alla Petrosyan
Alla Petrosyan
Bakalářská práce
Marketing Communication of Selected Company
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is marketing communication of a selected company, i.e. Zero Waste shop in Moscow. This shop focuses on selling products without package and at the same time helping to solve environmental issues. The theoretical part of the thesis covers marketing terms and explains Zero Waste concept, which provides the background for the practical part. The emphasis is put on the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Platilová Vorlíčková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Marketing communication models and surveillance economy
Bogdan Santovac -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
The Influence of Online Marketing Communication on Image of Showjumping Events
Zuzana Brátová -
The Plastic Age: Evaluation of Green Marketing Communication of Infiberry s.r.o. - Frusack
Lucie Stejskalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva