Ing. Tereza Obermajerová

Bachelor's thesis

Analýza životního cyklu produktu a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu

Analysis of the life cycle of a product and work with the rest of the marketing mix in the individual stages of the life cycle
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na životní cyklus produktu, především z toho důvodu, že v dnešním tržním prostředí je nutností vědět, v jaké etapě se výrobek nachází. Změny na trhu se dějí neustále a je velice důležitá dobrá reakce na ně. K tomu nám slouží nástroje marketingového mixu. Teoretická část popisuje životní cyklus a jednotlivé fáze tohoto cyklu. Dále se zaměřuje na nástroje marketingového mixu …viac
Abstract:
I focused on the life cycle of the product in my bachelor work mainly due to necessity to know at what period the product is found in today's market atmosphere.Market changes have proceeded continually and it is very important to respond to them.The instruments of marketing mix are good for it. In theoretical part I describe life cycle and individual period of this cycle.Next I focus on the instruments …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2009
  • Vedúci: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: Dr. Ján Mišovič, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication