Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ – Bc. Ivana BORZYKOVÁ
Bc. Ivana BORZYKOVÁ
Diplomová práce
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Learning strategies of pupils with SEN in learning of English at middle school level
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá strategiemi učení se angličtiny u žáků se specifickými poruchami učení, především u žáků s dyslexií. Teoretická část práce je zaměřena na dvě témata, kterými jsou specifické poruchy učení a strategie učení se cizímu jazyku. První část představuje charakteristiku žáků se specifickými poruchami učení a vliv dyslexie na studium cizího jazyka. Druhá část představuje strategie …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the English learning strategies of pupils with specific learning difficulties, especially those with dyslexia. The theoretical part of the thesis focuses on two topics, which are specific learning disabilities and foreign language learning strategies. The first part presents the characteristics of pupils with specific learning disabilities and the impact of dyslexia on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Lucie Betáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BORZYKOVÁ, Ivana. \textit{Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/n8s0no/.
Jak správně citovat práci
BORZYKOVÁ, Ivana. Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ. České Budějovice, 2024. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 2. stupeň základních škol / AJsn-SVsn
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová
Název
Vložil
Vloženo
Práva