Projekt marketingové komunikace eventu k otevření kulturního a společenského centra FABRIKA – Bc. Klára Bastlová
Bc. Klára Bastlová
Master's thesis
Projekt marketingové komunikace eventu k otevření kulturního a společenského centra FABRIKA
Marketing Communication Project for the Opening Event of the Cultural and Social Centre FABRIKA
Abstract:
Diplomová práce si klade za cíl vypracování plánu marketingové komunikace eventu k otevření kulturního a společenského centra Fabrika. Teoretická část se věnuje charakteristice event marketingu, jeho marketingovému a komunikačnímu mixu a podrobně popisuje proces plánování eventu. Praktickou část diplomové práce tvoří analýza mikroprostředí a makroprostředí, dotazníkové šetření k identifikaci cílové …moreAbstract:
The aim of the thesis is to develop an marketing communication plan for the opening of the cultural and social centre Fabrika. The theoretical part deals with the characteristics of event marketing, its marketing and communication mix and describes the event planning process in detail. The practical part of the thesis consists of an analysis of the micro and macro environment, a questionnaire to identify …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BASTLOVÁ, Klára. \textit{Projekt marketingové komunikace eventu k otevření kulturního a společenského centra FABRIKA}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2023. Available from: https://theses.cz/id/n9d2x2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bastlová, Klára. Projekt marketingové komunikace eventu k otevření kulturního a společenského centra FABRIKA. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Management and Marketing / Marketing Management
Theses on a related topic
-
Poselství výšivky v současném umění a ve výchově uměním (aspekty výšivky a její kulturní a společenský přesah)
Daniela Mikulášková -
České turistické průvodce a cestopisy jako specifický pramen k poznávání společenských poměrů v Bosně a Hercegovině (období 1878-1918 a přelom 20. a 21. století)
Kristýna Vojtíšková -
Ekonomický provoz a sociální poměry herců a dramatiků shakespearovského a novodobého divadla The Globe s přihlédnutím k dobám moru a koronaviru
Tereza Šlesingerová -
Regionální společenské a kulturní akce a animace
Barbora Dlabajová -
Možnosti a meze kulturní infrastruktury a vybavenosti obce Úvaly a doporučení dalšího rozvoje
Anna Rubešová -
Komparace vyobrazení šoa v literárním díle Jana Otčenáška Romeo, Julie a tma a v následné filmové a televizní adaptaci
Petra KOLTONOVÁ -
Formování lokální a regionální identity v novoosídleneckých obcích Jevišovka a Drnholec
Natálie Lambotová -
Anežka Čermáková Sluková a její literární, kulturní a společenský přínos na přelomu 19. a 20. století<br>
Marie Pacltová