Bc. Klára Bastlová

Master's thesis

Projekt marketingové komunikace eventu k otevření kulturního a společenského centra FABRIKA

Marketing Communication Project for the Opening Event of the Cultural and Social Centre FABRIKA
Abstract:
Diplomová práce si klade za cíl vypracování plánu marketingové komunikace eventu k otevření kulturního a společenského centra Fabrika. Teoretická část se věnuje charakteristice event marketingu, jeho marketingovému a komunikačnímu mixu a podrobně popisuje proces plánování eventu. Praktickou část diplomové práce tvoří analýza mikroprostředí a makroprostředí, dotazníkové šetření k identifikaci cílové …more
Abstract:
The aim of the thesis is to develop an marketing communication plan for the opening of the cultural and social centre Fabrika. The theoretical part deals with the characteristics of event marketing, its marketing and communication mix and describes the event planning process in detail. The practical part of the thesis consists of an analysis of the micro and macro environment, a questionnaire to identify …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Bastlová, Klára. Projekt marketingové komunikace eventu k otevření kulturního a společenského centra FABRIKA. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe