Projekt marketingové komunikace eventu k otevření kulturního a společenského centra FABRIKA – Bc. Klára Bastlová
Bc. Klára Bastlová
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace eventu k otevření kulturního a společenského centra FABRIKA
Marketing Communication Project for the Opening Event of the Cultural and Social Centre FABRIKA
Anotace:
Diplomová práce si klade za cíl vypracování plánu marketingové komunikace eventu k otevření kulturního a společenského centra Fabrika. Teoretická část se věnuje charakteristice event marketingu, jeho marketingovému a komunikačnímu mixu a podrobně popisuje proces plánování eventu. Praktickou část diplomové práce tvoří analýza mikroprostředí a makroprostředí, dotazníkové šetření k identifikaci cílové …víceAbstract:
The aim of the thesis is to develop an marketing communication plan for the opening of the cultural and social centre Fabrika. The theoretical part deals with the characteristics of event marketing, its marketing and communication mix and describes the event planning process in detail. The practical part of the thesis consists of an analysis of the micro and macro environment, a questionnaire to identify …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BASTLOVÁ, Klára. \textit{Projekt marketingové komunikace eventu k otevření kulturního a společenského centra FABRIKA}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/n9d2x2/.
Jak správně citovat práci
Bastlová, Klára. Projekt marketingové komunikace eventu k otevření kulturního a společenského centra FABRIKA. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Marketing management
Práce na příbuzné téma
-
Poselství výšivky v současném umění a ve výchově uměním (aspekty výšivky a její kulturní a společenský přesah)
Daniela Mikulášková -
České turistické průvodce a cestopisy jako specifický pramen k poznávání společenských poměrů v Bosně a Hercegovině (období 1878-1918 a přelom 20. a 21. století)
Kristýna Vojtíšková -
Ekonomický provoz a sociální poměry herců a dramatiků shakespearovského a novodobého divadla The Globe s přihlédnutím k dobám moru a koronaviru
Tereza Šlesingerová -
Regionální společenské a kulturní akce a animace
Barbora Dlabajová -
Možnosti a meze kulturní infrastruktury a vybavenosti obce Úvaly a doporučení dalšího rozvoje
Anna Rubešová -
Komparace vyobrazení šoa v literárním díle Jana Otčenáška Romeo, Julie a tma a v následné filmové a televizní adaptaci
Petra KOLTONOVÁ -
Formování lokální a regionální identity v novoosídleneckých obcích Jevišovka a Drnholec
Natálie Lambotová -
Anežka Čermáková Sluková a její literární, kulturní a společenský přínos na přelomu 19. a 20. století<br>
Marie Pacltová